Aliens (nader onderzoek UFO kerk) - Reisverslag uit Bobo-Dioulasso, Burkina Faso van Ron Monique Myrthe Lotte & Jesse - WaarBenJij.nu Aliens (nader onderzoek UFO kerk) - Reisverslag uit Bobo-Dioulasso, Burkina Faso van Ron Monique Myrthe Lotte & Jesse - WaarBenJij.nu

Aliens (nader onderzoek UFO kerk)

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Ron Monique Myrthe Lotte & Jesse

27 Juli 2014 | Burkina Faso, Bobo-Dioulasso

Gisteren ben ik nog even op nader onderzoek uitgegaan. Ik wilde toch meer te weten komen over de zogenaamde UFO kerk en het geloof dat daar achter zit. Het volgende heb ik daar nog over ontdekt.

De UFO religie wordt aangeduid net Raelisme.Zij geloven dat al het leven op aarde in een laboratorium is geschapen door een buitenaards ras dat Elohim zou heten. De Elohim zouden op meerdere momenten de aarde al hebben bezocht. De stichter Claude Vorhilon (nu profeet Rael) beweert dat hij in de jaren 70 tweemaal een ontmoeting heeft gehad met een alian, die Jaweh heet. Hij is daarbij meegenomen naar de buitenaardse woonplaats van de Elohim, alwaar hij een wilde nacht heeft gehad met zes vrouwelijke robots. Je zou voor minder de passie gaan bepleiten. Jaweh zou hem de opdracht hebben gegeven (gelukkig sprak die ook Frans) een ambassade op aarde te stichten, om de Elohim op aarde te verwelkomen.

Raeliens zijn groot voorstander van klonen. In 2002 heeft een Reliaanse bisschop (directeur van Clonaid) beweert dat hij erin geslaagd was de eerste gekloonde mens te hebben gecreëerd. De baby zou Ewe heten, maar jullie raden het al. Het bewijs is nooit geleverd.

Tot zover mijn nader onderzoek naar deze voor mij mysterieuze sekte.

Vandaag gaan wij naar en aantal zeer afgelegen dorpjes en zullen daar in onze tent overnachten. Ik weet niet wanneer het weer mogelijk zal zijn een nieuw artikel te plaatsen.

Tot snel

Lotte

• 27 Juli 2014 - 10:39

Trudi:

Wat jij nu beschrijft lijkt veel op de film Lotte zal straks ook eens gaan google'n, je houd me wel bezig en maakt me nieuwsgierig. Nou ja het is zondag dus volop de tijd.
    Hoop snel weer nieuwe avonturen te lezen.

Trudi

Verslag uit: Burkina Faso, Bobo-Dioulasso

Kenia wordt Ghana en Burkina Faso

05 Augustus 2014

Gelukkig toch niet te voorbarig.

04 Augustus 2014

Tot slot

02 Augustus 2014

Strand

01 Augustus 2014

Avontuur en harde werkelijkheid gaan hand in hand

01 Augustus 2014

Wil je met me trouwen?
Ron Monique Myrthe Lotte & Jesse

Beleef je droom, het leven is te kort om dat niet te doen! Kenia, het land met een rijke cultuur en een ongeëvenaarde natuur, stond al geruime tijd op ons "vakantie-verlanglijstje". Dit jaar zouden wij deze bakermat van de mensheid en van de safari gaan bezoeken. Het liep echter anders dan verwacht. Zoals een ieder weet hebben leden leden van de Somalische terroristische organisatie Al-Shabaab in september 2013 een aanslag gepleegd op het Westgate- winkelcentrum in Nairobi. In de eerste maanden van 2014 zijn er in met name Nairobi en Mombasa verschillende terroristische aanslagen en pogingen daartoe geweest. Hierbij zijn vele doden en gewonden gevallen. Onlangs is er aan de kust wederom een groot aantal aanslagen gepleegd. Gezien de gevaarlijke en gewelddadige situatie hebben wij besloten om niet naar Kenia te gaan. Wij zullen dit jaar wederom naar Ghana gaan (waar wij vorig jaar ook geweest zijn) en daarnaast zullen wij het prachtige, nog onbekende Burkina Faso bezoeken. Burkina Faso (= land van de oprechte mensen) is een republiek in West-Afrika. Het land grenst aan Benin, Ivoorkust, Ghana, Mali, Niger en Togo. De hoofdstad is Ouagadougou.Wij hopen wederom veel in contact te komen met de vriendelijke bevolking, en kennis te maken met hun land, cultuur en overweldigende natuur. Naast het ontdekken van swingende steden zoals Bobo- Dioulasso en de hoofdstad Ouagadougou- met levendige markten, zullen wij weer veel gaan wandelen en fietsen door de natuur, beklimmen wij imposante rotsformaties en bezoeken en overnachten wij in kleine dorpjes waar de tijd heeft stil gestaan. Ook zal een bezoek aan de natuurparken niet ontbreken. Burkina Faso is nog steeds een van de armste landen ter wereld. De bevolking is grotendeels analfabeet. Toch lijkt ons een bezoek aan Burkina Faso meer dan de moeite waard! Veel tradities zijn bewaard gebleven, vrouwen lopen bijvoorbeeld nog steeds in kleurrijke kledij (de Vliscostoffen die speciaal voor de Afrikaanse markt gemaakt worden komen overigens uit Helmond!)en het traditionele handwerk is bewaard gebleven. Men leeft nog dicht bij de natuur, zeker op het platteland waar de meeste dorpen nog niet zijn aangesloten op het electriciteitsnetwerk. Men staat op met de zon en gaat weer vroeg naar bed. Het toerisme is in Burkina Faso nog niet erg ontwikkeld, dat betekent dat voor veel kinderen met name in de dorpen elke 'nasara' (blanke) het bekijken waard zal zijn. Ghana Eigenlijk heeft Ghana weinig introductie nodig. Wij zijn daar vorig jaar al geweest en hebben daar uitvoerig verslag van gedaan. Maar er is gelukkig nog veel meer te zien, Lake Bosumtwe, gelegen in een prachtige omgeving, apendorp Baobeng Fiema, gelegen in de middle of nowhere, waar de apen met de lokale bevolking in harmonie leven, de Wli- waterval en natuurlijk de vele kleine plaatsjes met de kleurrijke markten. Groot verschil met de overige landen: Ghana is een Engelse kolonie geweest, de sfeer is toch anders en het hele land is booming.

Actief sinds 29 Juni 2014